A-lijntjes

Nog enkele kleedjes die weinig uitleg nodig hebben. Een eenvoudig, gratis patroon van een A-lijnkleedje. De aandachtige lezer merkt misschien op dat ik de sluiting anders deed, ik volgde de handleiding niet en vond dit logischer. Ook het knoopje onder de oksel deed ik niet voor ons smalle L.
Bij eentje voorzag ik een pamperbroekje van Made, ook een gratis patroontje! Ik gebruikte nog de oude versie, maar ondertussen kreeg het patroon een update.
Het oranje jurkje is mijn favoriete, daar vonden wij ze prachtig in 🙂

 

Patroon kleedje: A-lijntje van dedroomfabriek (gratis)
Patroon pamperbroekje: Dana Made it (gratis)
Stof: online, stoffenspektakel, stoffenverkoop Kapellen, Veritas.

Geef een reactie

